Thursday, August 10, 2006

IPOD versus David,


Het moet me even van het hart... ik heb niks tegen nieuwe dingen, maar de verafgoding + het lompe afwegen van nieuw tegen oud in het voordeel van nieuw ... zo geniet anno 2006 het leuke ipodje van heel wat bijval bij jong en oud, volgende hersenkronkel laat me echter niet los: Een moderne computer bevat algauw enige honderden miljoenen transistoren (eeuh in onze home pc zit oa een physx kaart, die alleen al heeft er zo een slordige 400 miljoen aan boord, dank U ). Een Ipod bevat er zeker een tiental miljoen... De transistorradio op de foto is 40 jaar oud en heeft er acht maar het kan ook met zes(transistoren)... ik ontvang er de halve wereld mee... DRAADLOOS! David tegen Goliath.

2 Comments:

Blogger Bert said...

Pure nostalgie!

Enkel lijkt het me niet zò handig om dit in je broekzak te stoppen...

9:04 AM  
Blogger kris said...

er is een verschil tussen nostalgie en passie? enne... gelukkig bestaan er ook héél kleine radiootjes. Zoon Ben en vriend Fritz gaan me binnenkort helpen om de verzameling in te blikken op een web-site...

3:31 PM  

Post a Comment

<< Home